2014. július 23., szerda

Átlag hőmérséklet: 36 celsius

Múlt hét pénteken értem haza az olaszországi osztálykirándulásról, ahova sajnos nem tudtam bringát vinni, így lett egy 2 hetes pihenőm. Ami nem valami ideális, kicsit sok volt ez így szezon közben. Viszont amint hazaértem fogadott is az örömhír, hogy hétfőn mehetek ki Csepelre a vadi új A2Z kerékszettemért. Ez azért egy elég nagy mosolyt hozott fel az arcomra.
Kedden már élesben is tesztelhettem a kerekeket. Brutális különbséget éreztem már az első kicsit emelkedőn. Csak összehasonlításnak, hogy a hátsó kerék sorral együtt van olyan súlyban, mint az első edzőkerék...
A Dina családdal már szerdán megnéztük az ob pályát, ami egész jóra sikerült. Voltak benne nagyon élvezhető részek, és elég magabiztosnak is éreztem magamat a technikás részeken. A kerekek nagyon jónak bizonyosodtak, a meredekeken brutális volt.

Szombaton nem lihegtem túl a dolgokat az ob-val kapcsolatban, tudtam, hogy nekem ez nem a legfontosabb verseny, így nem akartam nagy felhajtást csinálni magamnak. Szóval fuvart se kértem anyától, hanem bemelegítésnek kitekertem a helyszínre. A rajtom jobbnak sikerült, mint amilyennek vártam. D Kovács Dáviddal, és Hernáth Kornéllal mentünk együtt, és üldöztük az előttünk lévő Dina Danit. Meg is fogtuk, aztán jött a pálya technikásabb része, ahova sajnos négyünk közül utolsónak értem be. Az első kis lépcsősoron elesett előttem Kornél, ezért egy kicsit megtorpantam, nehogy átmenjek rajta, de aztán ki tudtam kerülni. Majd a sziklakertben Dávid esett el előttem, de szerencsére őt is ki tudtam kerülni.


Sajnos itt Dani nagyon elment, és már nem tudtam befogni a körön. A sík részen nem voltam valami jó erőben, így Kornélék fel is értek rám. Az első emelkedő végére sikerült előre kerülnöm, így a lefelét elsőként kezdtem meg. Utána egy meredeken Kornél elment. Dávid is megpróbált, de nála felfelé gyorsabb voltam. De utána a lefelében hibáztam, és nem találtam a pedált, így ő is elment. A frissítőben kaptam vizet, amit magamra locsoltam, de éreztem, hogy valami nagy gebasz van. De azért még mentem, ahogy tudtam. De utána a hosszú felfelé közepénél kezdett elmenni a kép, így jobbnak láttam megállni. Csak kóvályogtam. Fent elhagytam a pályát, és sajnos hánytam is egyet.
Sajnálom, hogy csak 1.5 körös lett nekem ez a verseny. Nagyon élveztem a pályát, és jó lett volna még versenyezni, de a nagy meleg, és a kicsit alul edzettség most ezt hozta ki belőlem. De jövő hétvégén végre maraton ranglista verseny, újabb lehetőség a bizonyításra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése